niedziela, 17 czerwca 2012

Gorsety

Witajcie, dziś wpadłam na pomysł o poście dotyczącym gorsetów. Są bardzo dziewczęce lecz według mnie wyzywające i nie nadają się do codziennego stroju ;). Mimo to są boskie i naprawdę jeśli ktoś jest już starszy i lubi nosić ciuchy takiego typu warto zakupić. Jest bardzo dużo ładnych kolorów, które są warte uwagi. Odszukałam parę ciekawych gorsecików i chciałabym Wam je pokazać.
cocktail mandarina wired padded plunge bikinitop 2610 orange - homecocktail fresa wired padded plunge bikinitop 2600 pink - cocktail fresa - beachwear 2012 - undressed by marlies dekkers
Na pierwszy ognień idą dwie pary gorsetów w innych kolorach, patrząc na nie mam wizję o boskiej stylizacji z każdym z nich :).
Cream Rose Bralet
Kwiaty to hit tego lata, w związku z tym kwiecisty gorset również będzie ok. :)
Tuotetta ei löytynyt - vaatteita ja merkkivaatteita online - NELLY.COM
Jedno słowo- boski! Te wzory i kolor oraz zamek na środku dodają wspaniałego uroku. Perełka w szafie, zazdroszcze tym którzy mają go w szafie.
Denim Zip Bralet - Topshop USA
Zdecydowanie mój wybór, piękny i stylowy ;). Mam ochotę założyć go na siebie w tym momencie! Jest przewspaniały!

Na dziś to tyle. Niestety troszkę mało ale muszę zejść z komputera dlatego post jest krótki. Postaram się skombinować jeszcze pare gorsetów i dodać w pasku bocznym ;). Miłego dnia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz