czwartek, 7 czerwca 2012

Bransoletki

Kiedyś, dawno temu ludzie zadawali mi pytania jaką biżuterię lubię ;) Zdecydowałam się omówić to w dzisiejszym poście. Strony polecane przez blogerów to np. Iloko.pl. Sama polecam te stronę i właśnie dziś pragnę wam przedstawić odszukane cudeńka z tej strony.
Hitem tego roku są bransoletki w kształcie różnych przedmiotów np. zamku. Tę bransoletkę podpatrzyłam od Gabisi z bloga kolorowadusza.blogspot.com. Jest bardzo ładna i stosować można ją do wszystkiego ;).

Kolejnym cudeńkiem jest brązowa bransoletka z zawieszkami, nie każdy takie lubi ale według mnie są ładne. Pasują absolutnie do wszystkiego :). Za niewielką cenę można nabyć taką tu-  KLIKNIJ TU.
BRANSOLETKA CHARMSY BRĄZOWA
Teraz w modzie są blaszane bransoletki, długie i okrągłe. Mi się one podobają lecz nie kupuję, ponieważ nie sądzę aby za takie coś dać 30 zł+ przesyłka. Na pewno  za jakiś czas będzie przecena, może wtedy się skuszę :). Na iloko są różne kolory a ja przedstawiam srebrną.

BRANSOLETA SREBRNA BLACHA
Jeśli któreś z tych bransoletek podobają się Wam, chcielibyście je kupić. Zapraszam na stronę Iloko.pl są tam również inne rzeczy takie jak np. chusty, torby itd. :D
 Przy pisaniu pomógł mi ten kawałek: Blue Foundation- Eyes on fire Polecam również remix.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz