sobota, 2 czerwca 2012

Lookbook


Deezee.Pl Shoes, Www.Lovelysally.Com Leggins, Http://Www.Sheinside.Com/Denim Waist Three Quarter Length Sleeve Coat P 83715 Cat 1735.Html Parka, Etorebka.Pl Bag, Www.Backstage.Bigcartel.Com Sunglasses
Dziś nieźle mi się nudzi, co prawda mogłabym znaleźć sobie zajęcie ale mi się nie chce ;) Czekam na przyjazd przyjaciółki i ruszamy na długi spacer. Tymczasem przedstawiam według mnie perły lookbooka, czyli najfajniejsze i najbardziej warte uwagi stylizacje teraz. Jako pierwsze miejsce stawiam na zestaw pokazany wyżej. Zakochałam się w spodniach oraz butach. Są boskie. Ogólnie cała stylizacja jest dobrana i absolutnie nie ma się do czego przyczepić, tak schodząc z tematu piękne włosy ♥.
Morena Raiz  Skirt, Asos Shoes
Kolejny zestaw warty uwagi. Dobranie koloru pomarańczowego i różowego jest ok. Do tego piękne buty i kilka dodatków (torebka, okulary,biżuteria) i cała stylizacja jest super.

2249890_2249838_4fc95a6ef92ea118c5000001
Zestaw wiosenny. Da się go ubrać na co dzień, kurteczka i sukienka pasują do siebie w 100%. W dodatku czerwona torebka zawsze ok do kwiecistych sukienek. Oprócz tego ładny kapelusz  i ładna dziewczyna :)
2249909_img_1821
Kolejna boska stylizacja, która bardziej urzekła mnie kreatywnością. Połączenie swetra, shortów, kapelusza i glanów jest dość ryzykowne lecz tutaj jak najbardziej wyszło. Wszystko fajnie dobrane jest ok.

Sheinside
Zwiewna i dziewczęca sukienka jest perełką tej stylizacji, zakochałam się w niej. Do tego fajne buty i kopertówka jako ładny dodatek do całości. Fajne długie i szczupłe nogi komponują się w sukience, jak najbardziej dobrany zestaw.

To na tyle. Znalazłam jeszcze parę fajnych stylizacji ale lookbook nie gryzie więc możecie poszperać sami :) Dziękuję za obejrzenie proszę o szczere komentarze, dzięki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz